Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2014 16:34 - Новото ми стихотворение... дайте вашата оценка!
Автор: victoriaworld Категория: Поезия   
Прочетен: 2959 Коментари: 5 Гласове:
2



Качвам мое кратко стихотворение, което се надявам да ви докосне и да ви хареса!
Имам нужда от мненията ви, най-вече от критиките, защото в интерес на истината искам да открия тънкостите и нещата, които липсват в творбите ми.
Така че се надявам с коментар или лично съобщение да ме посъветвате и да ми споделите искрените си мнения, благодаря!image 



Гласувай:
2



1. havel - -viktoriaworld Стихотворението е нещо като планински ручей!...
27.07.2014 17:28
Съжелявам но тук неможах да доловя ритмичното шуртене на ручея!?...Ни най-малко не искам да ви обезкуража но се мъчете с по малко думи да изразявате чувствата си.Липсват Ви ритъм,хармония и образност!...Сигурен съм,че ще успеете в бъдеещите си опити!...Успех.
цитирай
2. tanyaivanova - Има и правописна грешка: пише се ...
27.07.2014 17:44
Има и правописна грешка: пише се подведе, а не подвете, защото идва от глагола водя. Съгласна съм и с предишния коментар. Все пак има някакви заложби, които може да развиете ако четете повече и наблегнете на образованието си.
цитирай
3. victoriaworld - Благодаря ви за коментарите. Пъ...
27.07.2014 20:37
Благодаря ви за коментарите.
Първият коментар - приемам критиките и благодаря.
Вторият коментар - правописната грешка е по-скоро техническа , наясно съм за думата, но много трудно се поправя с тази програма, с която по принцип ги пиша, за което се извинявам и аз съм на съвсем крехка възраст, под 16 години, което мисля, че ми позволява да развивам все още начинаещи теми в творбите си и работя по въпроса на обогатяване на езиковия речник и подбиране на по-подходящи художествени фигури, благодаря за мнението, ще го имам в предвид.
цитирай
4. tanyaivanova - Това, че се интересуваш от поезия и ...
28.07.2014 20:22
Това, че се интересуваш от поезия и искаш да се усъвършенстваш само по себе си е похвално и показва, че не си поредната кифла, която се вълнува само колко лайкове ще събере под безумните си профилни снимки. Бъди себе си и винаги се опитвай да се изразяваш красиво и естетично. Честно казано, ако направиш писането на поезия своя професия, животът в последствие ще те научи, че истинските поети се раждат такива, но да пишеш, за собствената си издръжка в повечето случаи ще направи творбите ти посредствени. Ако направиш поезията свое хоби, а се издържаш чрез друг по рентабилен начин, ще запазиш поне това, с което Бог те е надарил и ще дадеш най-доброто от себе си.
цитирай
5. victoriaworld - Много благодаря, най-много от в...
28.07.2014 20:37
Много благодаря, най-много от всичко ценя критиките, защото така се научавам и поправям постепенно грешките си, а с възрастта расте и начинът ми на мислене и творбите ми стават по-зрели, а именно това искам - да придам специфичност и разнообразие на това, което създавам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: victoriaworld
Категория: Поезия
Прочетен: 9565
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол