Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2014 15:26 - Добре дошли! Време е да ми споделите мнението си.
Автор: victoriaworld Категория: Поезия   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
1



 Здравейте, мили читатели!
Ако сте обърнали внимание на описанието на моя блог, ще сте наясно, че имам намерение да споделям поезия, идеи, нещо ново и различно с вас, аудиторията.
Така че дойде време да ви попитам за мнението ви относно това какво искате да четете в моя блог.
Имате следния избор:
1) - история от няколко части / романтична
2) - стихотворения
3) - отделни случки и преживявания
4) - пресъздаване на вашите истории в тип на поезия / споделяте ми на лично съобщение вашите преживявания и аз пиша история, в която вие сте главни герои и ще е напълно посветена на вас /
5) - стихотворения или пожелания, посветени на ваш любим човек по най-различни поводи

Всичко е с цел забавление и удовлетворение.
Можете да ми задавате всякакви въпроси на лично съобщение, ще ви отговоря на всичко непременно.

За да споделите мнението си по повод въпроса, можете да го направите чрез коментар или лично съобщение.

Много съм ви благодарна за отделенето време, очаквам вашите мнения, мили читатели. Усмихнат ден!image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: victoriaworld
Категория: Поезия
Прочетен: 9559
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол